INFO

Tämä on Täydellisen ympyrän 14. julkaisuvuosi. Lehti on järjestyksessä yhdeksästoista. Täydellinen Ympyrä on Tampereen Taiteilijaseura ry:n keskustelufoorumi taiteilijoille ja kuvataiteista kiinnostuneille. Kirjoittajat vastaavat itse tekstiensä sisällöistä.

Jos olet kirjoittamassa lehteen, löydät avustajaohjeet täältä>>>
(Ohjeet doc-tiedostana)

Julkaisija: Tampereen Taiteilijaseura ry
Kuninkaankatu 2, 33210 Tampere
Päätoimittaja: Anna Kirstinä
Toimitussihteeri: Selina Anttinen
Toimitusneuvosto: Soile Iivonen, Anna Kirstinä, Jarmo Kallinen, Minna Soraluoma, Riitta Jussila, Katri Heinänen, Selina Anttinen, toiminnanjohtaja Arja Moilanen ja näyttelysihteeri Anne Paldanius

Taitto: Minna Soraluoma
Nettilehden päivitys: Anne Paldanius
Painopaikka: Esaprint 2009, Tampere
Kansimateriaali: Novatech Ultimatt 1.1, 200 g, Map Suomi Oy
Sisäsivut: Novatech Ultimatt 1.1, 115 g, Map Suomi Oy
Painos: 1500 kpl

Kannen kuva: Lars Holmströmin teos LX vuodelta 2009, reliefimaalaus 110x70x6 cm.

Täydellistä ympyrää voi myös tilata. Vuosikerran, eli 2 numeroa, saa kotiin kannettuna viidellä eurolla, (03) 214 9214 tai sähköpostilla tästä

Ilmoitushinnat Täydellisessä ympyrässä: Tekstissä 0,80 € pmm.
Näyttely- ja kurssi-ilmoitukset: 1/2 sivun ilmoitus 200 €, 1/4 sivu 110 € ja 1/8 sivu 60 €. Värilisä on 15 %.

TAMPEREEN TAITEILIJASEURA RY

Vuonna 1920 perustettu Tampereen Taiteilijaseura ry on Suomen toiseksi vanhin yhä toimiva ammattitaiteilijoiden yhdistys, johon kuuluu yli 250 taiteilijaa. Toiminnan tavoitteena on alueen taiteilijoiden tukeminen ja Pirkanmaan kuvataiteen edistäminen. Seura järjestää näyttelyitä ja koulutusta, tiedottaa ammatillisista asioista sekä pyrkii aktiivisesti edistämään uusien työtilojen saamista taiteilijoiden käyttöön.

Myös yhteistyö ulkomaisten taiteilijoiden ja taiteilijajärjestöjen kanssa sekä kansainvälinen toiminta yleensä ovat tärkeä osa toimintaa. Yksityiset henkilöt ja yhteisöt voivat liittyä seuraan kannatusjäseniksi.

Seuran toimintakeskus on Taidekeskus Mältinranta, jossa ovat näyttelytilat Galleria ja Studio, toimisto, Taidelainaamo ja työpajatiloja. Taidekeskus Mältinranta valmistui alunperin vedenpuhdistuslaitokseksi 1926. Laitoksen toiminnan päätyttyä Tampereen kaupunki kunnosti tilat ja vuokrasi ne Tampereen Taiteilijaseuralle vuonna 1983.

Seuran johtokuntaan kuuluvat 2009 Anna Kirstinä puheenjohtajana, Tuomo Rosenlund ja Jarmo Kallinen varapuheenjohtajina sekä muina jäseninä Mikko Kallio, Janne Laine, Päivi Mantere, Pasi Niininen, Arto Nurro ja Sirpa Perä sekä sihteeri-rahastonhoitajana toiminnanjohtaja Arja Moilanen.

Taidekeskus Mältinranta
Kuninkaankatu 2, 33210 Tampere